onsdag

goddag- hej iaf

imorse när jag vaknade var det ovanligt mörkt, va tvungen att slänga en blick på telefonen för att försäkra mig om att jag inte ställt klockan fel. allting hade blivit så onödigt jobbigt då. förvånande nog va klockan som den skulle, och jag blev än en gång förvånad. klev iallafall upp en kvart senare och tog ut flätorna, plattade håret lite och kletade på lite smink. och dagens kläder får ni i ord (Y).. hähä
jeanstights
två linnen + nätlinne :s
kofta
diesel skor

dagen har rullat på.
haft någorlunda bra lektioner.
på gympan blev vi indelade i lag, och spelade volleyboll.
simon viktor marcus och coox hamnade jag med iallafall. (Y)
efter gympan drog ja bara på mig ett par anra byxor och åkte hem.
fick pannkakor för typ tredje gången på två veckor. haha .. pappa har gjort sylt,
som blev så himla god tydligen. jag äter inte sylt satt * hur ska ja veta liksom.
ska snart dra mig mot mamma. ska på träning fem, ska bli skönt att röra på sig lite.
har gått ner fyra kilo också. antar att sluta med pizza, godischips och sånt dieten var bra ändå.
hur ska det annars ha gått till ? ... AJA

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0