onsdag

först och främst tackar jag helena för tipset om hur jag skulle fixa spotify, så nu har ja det.
tackar ;)<3

sen har jag sett alla avsnitt som jag har av oth, sen sist ja skrev alltså.
och som jag sa förut, många tårar, massor, i mängder. haha ...
sen har jag tagit mig en toast också, och lite annat.
jag äter när ajg har tråkigt, brukar bli så.
kanske därför jag ser ut som jag gör också. jag vet att jag låter töntig.
men jag är ingen sticka som sitter och säger att jag är tjock,
jag är inte smal, och jag säger att jag är tjock. det är så det ska vara,
så jag är snäppet otöntigare än dom smala, som tkr dom är tjocka alltså.
hoho YÄ

ska försöka ta mig på mötet sen också, och sen en titt på träningen. jag ska fanimej ta mig på skolan imorgon också. känner att jag är borta för mycket, kan inget annat än sluta illa ju.
ska även försöka mig på mig sj, ser förjävlig och sliten ut.
så ja.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0