matchdag

hallådär.
har precis dragit i mig två tallrikar med makroner och korv. så nu e ja mätt och belåten haha*
ska snart åka vidare till mamma, sen upp på samling fem i fem :s har match på älvvallen. kan inte tänka mig att det kommer gå bra för mig ikväll, sen söråkersmatchen har jag typ tappat allt. drömmatchen är redan avklarad typ. tungt.
nejmen jag fattar inte varför det inte går bra längre, smått irriterande faktiskt.
va dötrött när jag vaknade imorse, kände inte alls för att kliva upp. men insåg att jag kan inte missa mer nu. känns som att jag halkat efter i allt ungefär, även fast det kanske inte är så alltid, men så känns det. så jag tog mig upp. kletade på mascara för att inte se så trött ut, mjukiskläderna på och åkte sen och tankade, sist till skolan. hyffsat skön dag torsdag är endå, schemamässigt liksom. sista halvtimmen av min skoldag spenderades på musiken, hälsokultur drama.
vi fick se på julsoaréer. haha och jag har insett att jag verkligen måste våga bjuda på mig själv, annars kommer jag ångra mig sen. så säg bara vad jag ska göra liksom, haha ...........
vi märker väl hure går och blir för den delen.
släppte av elin hos sin anna, och åkte sen hem hhit. men ska ta med mig sj till mamma nu.
men först slänger jag in lite låtar.

regina spektor - samson
anna nalick - breathe
ryan adams - wonderwall
missy higgins - sugarcane
david gray - nightblindness

och david gray - this years love
en gammal favorit

häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0