måndag

bekymrad över hur jag ska börja mina inlägg, och nu blev jag det ännu mer för jag vet inte om bekym?m?rad stavas med två eller ett M. nånting säger mig att det är ett ....................

och hur trött var jag inte imorse när jag vaknade? endast guden vet det trorja.
knappt att ja orkade ta mig upp, herregud hur ska det gå. jag
har inte ens gått ur nian. det är tre år kvar, kanske till och med fler om jag ska läsa vidare, jag har hårt jobb framför mig. sugen jag är, LALA

skolan har väl sett ut som alla dagar, men mitt humör har varit ovanligt bra idag. jag har skrattat i mängder ungefär, fråga vem som helst. tyckt synd om ann-lousies hund, hooppat höjdhopp på gymapan, EN METER. sprungit 1oo meter på 36 sekunder, det är inte mitt snabbaste, även om man kan tro det. haha ... ont i varje kroppsdel ungefär. men simon den jävlen han sprang mer än dubbelt så snabbt, AJA.
hittade sen julia vid mopparna, drog hem. har nyss ätit, ska väl till julia snart, sen vidare på match på bsk. har samling fem, idag är jag utespelare, kanske för sista gången. nånstans finner jag det sadface. jaja, jag har haft mina bästa dagar där ute. ointressantblabla.¨

hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0