love it

idag när vi va på stan, jag elin och jeffe så svängde vi in på shanti.
tog ju hål i naveln där i sjuan, ett trevligt litet ställe iallafall.
insåg dock igen, att jag så gärna vill ha industri tror jag det hette. tyckte han sa det.
jag vill inte ha mer piercingar än den jag har, förutom i tungan. men även om jag är femton nu, eller arton om tre år, eller hundra om väldigt många år. kommer jag inte kunna skaffa det. min tunga är cp och jag hatar den, endast ett mirakel skulle kunna fixa strängjävelN. aja skitsamma nu, jag kommer nog sakta men säkert över min tungpiercing som jag smått suktar över. jag har insett faktum liksom, kan inte alltid vara lätt. men iallafall.
industri? är varken i ansiktet som syns jämt eller som lämnar fula ärr om jag nu skulle ångra mig. och alla i världen har hål i öronen, jag födddes inte för första världskriget, knappt so i huvudtaget. jag föddes för attt a industri. haha, ibland är det lättare än vad man tror.







han som jobbade där sa dock att det kunde ta ett och ett halvt år för den att läka, eftersom att det är samma stav i två olika hål. och det kostar 650 kronor tyckte ja det stog.
MEN varken pengar eller tid skulle stoppa mig.
jag älskar hur det ser ut, det bara är så.
synd bara att min mamma är lite känslig på piercingsidan.

hejdånu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0