lördagkväll

jag rensar min billdagbok.
to much memories ? ..

ja kanske, jag vet egentligen inte.

gick iallafall på ica med pappa förut, jag fick en tidning, en festis och ben and jerrys glass. ibland bara älskar man sina föräldrar extra mycket. som igår, då fick jag ju en parfym av mamma. töntig jag låter, men det e ju så.
slog också på an american crime, TROR jag den hette. verkligen bara tror, nånting inom mig säger att det är fel, fast ändå inte. det är nått med crime iallafall. tog mig en paus och satt mig här en stund.
imorgon fyller mamma år, ska även dit också.
sen träning.
nejmen nu ska jag fortsätta rensa min bilddagbok. så det blir gjort, det är slitsamt, jag har ju varit hundra % aktiv typ.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0