fredag

hellow.

ÄNTLIGEN FREDAG
och skolan har som vanligt rullat på.
biologiprovet gör jag om nästa vecka, engelskagrejjset skulle ajg göra nån annan dag. och soinlämningen är inte inlämnad pga att jag inte hade nått internet igårkväll. så jag kunde inte skicka inlämningen till mig sj, så den sitter fast i datorn hemma. satt jag bara väntar på internet där nu så att säga.
det var nuggets på skolan , ALDRIG FEL IALLAFALL.
julia lurade mig också, jag började grina. deyt är komiskt, men ändå hemskt. jag blev lite arg men skrattade samtidigt. fan jag hade lust o klå upp na, lära na lite hyffs. haha

aja.
nu ska jag tydligen göra en design till ellen baby. haha ..
skriver senare
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0