tisdag

hulalula.
sitter här och väntar på elin jag.
hon ska komma och plugga med mig, men jag har ingen aning när, eller om hon kommer. har inga pengar på telen, så svårare än såhär kan det inte bli. bvll dessutom inte ringa och störa om det skulle vara så att hon är upptagen .. aja jag väntar

skolan har rullat på som vanligt, rätt jobbig och tråkig dag, men helt ok. det har gått bra satt.

nellie hade piercat läpper igår också, snygga kvinna............!!!!!!!!!!!!! hoohohohoho
har ju varit sugen förut på att ta jag också, men det har väl svalnat lite pga min mamma.
det är tre år kvar tills jag är arton, och jag kan inte bara gå och be och böna så länge.
kommer ju hamna i koma eller liknande om jag inte fåe som jag vill. hähä ..
men nu när man ser nån annan, blir man ju sugen igen. hua, hårt o leva.
jag vet att jag har babblat om tungan också , men jag kan verkligen ha det.
spelar ingen roll nu, då eller nånsin. min tunga är för kort, det är bara att inse.
ibland får jag för mig att allt kan gå, haha ... dumt javet, mÄn men.
allt min ppiercingsnack har faktiskt inte med nellie att göra nu, bara för att hon liksom.
jag blev liksom bara påmind. eftersom jag inte kan ta det här med min mamma.
tar jag det med bloggen. den enda som inte säger emot mig ungefär.
mamma tror bara att jag vill ha nått stort maffigt, jag vet att hon ser en bild framför sig varje gång jag har tagit upp piercingbiten. jag ser bilden också, hahaha ... ett jävla skrotansikte, att jens inte gillar det gör inte saken bättre heller. jag vill inte ha ett skrotansikte, en enda piercing i facet vill jag ha. det är långt ifrån skrotansikte.
vissa mammor förstår det, andras inte..................... lite sadface

tatueringsfronten har jag dragit ner på också. jag vill jättegärna tatuera mig, men jag vill ändå ha nått som jag kommer trivas med och inte ångra mig med sen. en piercing kan man ju ta bort om det skulle vara så....

för att jag ska bli gammal och erfaren,
måste jag vara ung och GALEN.


YEAHHHHHH
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0