torsdag

sitter i datasalen nu, har ÄNTLIGEN hittat en artikel, ska skriva på den i helgen hade ja tänkt.
jävligt skön dag idag faktiskt, slutar vid ett gör vi också. ingen hälsokultur, de

idag hänkar elin med mig hem, vi ska no plugga litegranna och sådär. sen drar hon på hockeyn och jobbar, jag själv fortsätter o pluggar. ska väl passa på nu när jag inte har någon tv, och datorn blir bra uttjatad.
sen har jag ju biologi och matteprov imorgon, KUL.
imorgon ska jag in på birsta efter skolan, ska köpa handskar om jag hittar några. fick pengar av mange igår, så ´det ska nog bli bra. sen ska jag flörta med mamma så jag får sova över hos elin med henne julia och jennifer också. tänkte ha en lugn tjejkväll, det var ju längesen sen sist om man säger så.
ska bli kul, <3

lördag är det match, söndag vildag förhoppningsvis.
men det slutar väl med att jag gör nånting ändå,
känner för att ligga och slappa i sängen bara, hade inte varit fel.
längesen jag hade en dag å jag inte gjort nånting.
satt jag satsar på det,
hare gött.

/ sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0