tisdag väl?

filmen var riktigt bra som vi såg igår. så, nu har jag berättat det.

somnade ännu en gång på soffan, men igår var det inte alls med meningen.
jag låg som vanligt och kollade på csi också somnar jag i reklampausen. jag riktigt kände att nu kommer jag somna.  men orken orkade inte kliva upp helt enkelt. så jag somnade med alla kläder på, smink osv.... nådigt de va imorse när jag vaknade. har iaf fått i mig pannkakorna vi köpte igår, dock inte lika gott som hemmagjorda, men ner gick dom.

på fredag ska jag ta spruta till thailand också. tydligen får jag inte ta svin...sprutan varken två veckor innan eller efter. och vi ska ta den på skolan, frågan är bara när. vi frå se hure blir med den.

nu ska jag lägga ifrån mig datorn, har i princip suttit med den i timmar i sträck nu.
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0