t r å k i g t l i v

nu när man har massvis med tid över och teven har gått sönder, så ja.
jag kollar runt lite och kommer in på piercingar igen. haha ...
som sagt har jag funderat på industri? industrial ? ( det står olika överallt, ) menmen iaf.
läser om folk som gjort det och så vidare.
tydligen är det jävligt smärtsamt enligt vissa, men att det samtidigt är värt smärtan.
håller med om att det är skitsnyggt, men vissa har också fått tagit ut den pga jobbig väntan på att den ska läka, att man kommer åt den och så vidare.
på shanti i stan kostar det 650 spänn, då känner jag att kul om man gör den då, och sen blir tvungen attt ta ut den. då har man slösat dom där pengarna och allt var meningslöst.
jag blir lite tveksam men vill ändå väldigt väldigt gärna göra den.

piercing i ansiktet vill jag också ha, inte mer än en, men en enda.
jag tycker att jag är femton år, jag vet jag vill och kan ta hand om mig själv.
ja jag är inte bra alla gånger men jag är ung, jag vill bli gammal och erfaren.
jag vill inte vara tjejen som säger till sina barn
'' när jag var liten gjorde jag... ingenting '' 

synd bara att
mamma vaknade på fel sida av piercingar,
hon vaknade på sursidan som anton brukar säga. haha
hejdå nu , hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0