söndag

hallådär.
har inte kunnat skrivit nånting sen igår, vårat internet har krånglat som fan.
men iaf så verkar det funka nu.
vaknade imorse av att jag var dödligt kissnödig, så jag gick ner och kissade. gick sedan upp igen, la mig en stund. men gick sedan ner igen när jag insåg att internet inte funkade. då fick mamma med mig ut på nått sätt, för att hjälpa till md altanen. kände att jag inte hade tålamodet för det så jag hjälpte na med att klippa växter, sen gick jag innåt igen, försökte mig på internet igen men inte fan funkade det. då tog jag med mig själv och täcket o la mig i soffan. har hunnit sett på idolrepriser, greys och desperate houswifes. sen blev det lasagne, har inte gillat det förut men på senare år så verkar det komma ner. hahah ..

måndag imorgon, har sista träningen innan uppehållet plus en jobbig skoldag.
schemamässigt alltså*
julia har dragit till turkiet också, så nu e hon borta en vecka också.
aja

ska försöka ta mig till pappa för att hämta biologiboken, har prov på tisdag.
hoppas även på att mitt matteprov gick bra. JAG ÄR NYFIKEN........

på onsdag har vi avslutning med laget, bowling och käk efter. lär bli roligt, eller förhoppningsvis.
men nu ska jag dra mig vidare.
BYEEEEEEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0