onsdagmorgon

klockan är nu 07:12.
och jag är klar för att åka ungefär, borsta tänderna är det enda. och ett glas vatten.
sen hade jag vare klar.
insåg just att vi börjar tio över idag också, heheh ....

har bara satt upp håret med en fläta i luggen. sen kletat på lite smink, jeans linne o huvtröja.
du hade fått set det på bild om jag hade haft en kamera, haha men nej.
sorry de ha ja ju inte. såå ja.

längtar faktiskt till ikväll, trore eller ej. men det gör ja.
min plan är att spöa alla, på bowlingen. men den planen funkar endast
på hälsokulturen med skolan av nån anledning :s..... helt allvarligt va ja bäst
under den tiden , ett år sen vare nog. vettefan va den talangen satt nånstans, försvann gjorde den iallafall.

känner mig också som en helt ny person med mitt nya hål i örat, hahahahhahahahahhahahah TÖNT.
nejmen jag är glad att jag gjorde det.
mina första hål som ja gjorde i sexårs blev så jävla cp på vänstra örat. så nu har jag klämt in ett till hål, innanför :o det första hålet. och jag vet inte varför jag har väntat med det så länge, aja.

det känns som att jag är fri fårn prov nu när ja gjort biologin, matteprovet och soinlämningen. men på fredag har ja engelskaprov, och kemitest. fast det känns som att jag inte behöver träna på det lika mycket som det andra, haha vet inte alls vad ja tänker med eller hur det gå för sig. menmen.

lär ju sitta här ett tag till, börjar om 50 minuter satt.
så häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0