onsdag

hej o hå.
ellen drog precis, hon har hjälpt mig med att slinga håret.
jag sitter med dom fortfarande, fem i halv ska dom bort. så då duschar ja, sen fixar jag mig, och tjugofemöverfem hämtar mange mig vid blomster.
sen blire bowling och käk md laget. det ska nog bli fun det, längtr smått.
men har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig..........
men jag hittar väl alltid något, haha kanske ska ta något bekvämt, jag ska ju spöa laget i bowling. det var ju jag som var bäst, det berättade ja ju * hähä

imorse var jag lika trött som igår, orkar ingenting på mornarna nuförtiden. menmen upp tar jag mig.
åkte vid fem i ungefär. så jag var på skolan ganska lagom tid.
har faktiskt varit väldigt väldigt flitig idag på skolan, (Y)

glömde gympakläder också............ vart lite besviken på mig själv faktiskt, jag som skulle vara noga med det. gick och tänkte hela morgonen att jag hade gympa, att jag verkligen inte fick glömma det och att jag var tvungen att packa. men nääääääää, jag kom till skolan utan kläderna :(:( lite sadface. menmen ...
en lektion utan mig överlever dom nog, haha.
TO MUCH GOLD annars ju

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0