lördag

spotify funkar fortfarande inte, och jag har ingen aning om hur jag ska fixa de......
jag kan inte sånt.

menmen, jag är glad för de.
för det första har jag mittbena idag, hahahah första gången sen jag va liten.


så jag passar på nu när man ska spendera dagen med mamma och jens.
vi ska äta ute och gå på bio. myspys så det sjunger om de.

orkade inte skriva nått igår, hade så ont i magen så jag gick och la mig på en gång jag kom hem från farmor.
började iaf med att jag mötta upp helena på sörberge norra, sen promenerade vi till farmor.
sötmagen på helena ocksåååååå, hur gull som helst. iaf, vi åt senare och så vidare, kollade på idol och så.
jag tog mig en promenix hemåt för jag hade så ont i magen, kollade på tv och somnade.
idag ska jag som sagt till mamma, och NU ÄR DET LOV. hur glad är jag inte, skollessssssssss så jag vet inte vad.
men nu orkas det inte skrivas nå mer.
så häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0