hehehehe

hoho hallåigen..

gymnasiesnack här, min svenskainlämning som jag lämnade in idag innehöll en krönika som handlade om viktiga beslut, vad jag vill göra, hur jag ska vara, och hur ska jag göra det ungefär.
jag börjar äntligen liksom veta vad jag vill gå, nästan iallafall.
jag är ganska mycket inne på hantverk, inriktning på stil hälsa och spa.
sen är det hantverk igen, inriktning foto. sen omvårdnad.
tom tre sakerna skulle jag nog kunna tänka mig mest.

annars skulle jag kunna söka, flygplatstekniker, bygg, ja du märker att jag är ganska flexibel av mig.
men dom tre där uppe är jag mest intresserad av än så länge.
så det här kommer nog sluta bra, nu ska jag läsa vidare.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0