drömmar

rubriken låter rätt löjlig,
men
varför sparar jag aldrig mina pengar?
varför har jag inte ens nått jobb?
fast frågan är väl
varför jag inte vinner på lotto ...

jag tror jag aldrig har varit såhör sugen på nånting, jag vill vill vill verkligen. det är sjukt, jag brukar inte vara såhär. jag är skitblyg framför människor jag inte känner, jag hatar engelska FÖR att jag är asdålig på det.
men jag vill verkligen åka till usa när jag gått ur nian och gå ett år där.
sen när jag kommer hem börjar jag gymnasiet.
*jag är nyfiken, jag vill upptäcka världen i tid innan det är för sent. jag vill träffa nya människor och mogna på mig, jag vill känna hur det är att göra något annat för en gångs skull. jag vill lära mig bättre engelska.
jag vill bort från den här hålan en stund ..

mamma är på min sida, hon tycker det är en bra idé.
men pengar räcker inte alla gånger, och min enda chans just nu är väl att jag vinner den där tävlingen mamma faktiskt anmälde mig till. hoppas hennes smörmeningar hjälper, haha..

nu ska jag lägga mig.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0