torsdag

chachabloggen. känner för att skriva av mig litegranna.

insåg igår efter träningen att före första min neccesär är hemma hos mamma. sen alla min andra grejer också. så jag slängde ihop ett sms till mor min, så hon kom med lite grejjor imorse. inte ett enda klädesplagg dock, så det är lite fattigt med kläder här hos pappa. och har ingen ork till att gå hem till mamma heller..
men tog huvtröja, satt upp håret, och ett par jeans jag knappt använder och vandrade iväg till skolan.
dagen har rullat på både snabbt och segt, vissa lektioner och vissa personer skulle jag kunna strypa känns det som, inte bokstavligt men nästan.
har faktiskt jobbat på rätt bra idag, känner att jag hunnit med en del. jobbat lite engelska, lite svenska, lite matte osv.
hade iallafall drama sista timmen, va lite diskussioner osv och om vi kom fram till nått speciellt vet jag inte. lite saker bara, går väldigt segt dehär. känns som att manuset inte kommer bli klart i tid för att vi skulle kunna träna tillräckligt. eller för att dom ska hinna träna tillräckligt. jag drar ju till thailand mitt i allt. satt.
varken julia eller agnes var ju där heller, agnes är i rom, det är förresten inte illa, hade inte suttit fel om man säger så. elin och dom tycker de va döbra på pink, och gullans tunga såg jävligt bra ut.
jag själv bara väntar på att få åka iväg snart, ska bli så jävla skönt.
skulle behöva lite lugn o ro samtidigt som lite färg inte hade vare fel så att säga.
sen när ja kommer hem äre bara några dagar kvar av skolan innan lovet. då läre bara vara en massa soaréträningar, så det känns väldigt OK om man säger så ;p
gick hem med elin också, hon var bara borta i två dagar, men kändes ändå skönt att prata ut som vanligt. vi ska försöka fixa en dag nästa vecka, med jennifer då också. det var ett tag sen satt. ska bli kul <

imorgon väntar två prov, fysik och matte. känner mig rätt säker på båda , men ska ända sätta mig ner med det ikväll. för säkerhetsskull. ligger inte så bra till i matteboken, men jag pratade med roger idag. det har gått bra i matten för mig så jag hoppas ja inte klantar mig imorgon.


inser att jag nog måste ta mig till mamma för att hämta grejer, så jag gör nog de.
häjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0