to u ewwwwwwwwwwww

hej elin, haha .........

alarmet ringde kvart över sex imorse, sen znoosade jag en del också. tog mig upp tillslut iaf..
drog på mig kläder, satt upp fågelboet i en hästsvans och borstade tänderna. åkte med mamma till skolan, känner inte för att gå i detta väder. nothankssssss

kom iaf till skolan där edvin var, satt o snackade med honom litegrann. sen kom dom andra och vi gick ut i regnet. väntade på att båda bilarna som skulle ta oss till alnön skulle komma. sen for vi dit.
för dig som inte fattar, har iaf vare på volleybollDM idag.
iaf så förlorade vi första matchen, vann andra. förlorade tredje, men vi gick vidare än då av nån anledning ?:s vann iaf den matchen, och sen hade vi kommit till final. hahahhaha fattar det inte, vi var inte så bra om man säger så.
vet inte alls hur det gick till, men vi vann första set. sen förlorade vi dom två andra, som dom vann. men vafan, vibacke är ju bra. hela deras skola stog och hejjade och grejjer, trumma och megafon.. haha helt sjukt.
när vi fått silvermedaljen gick vi till bussen, tog den till navet. tog därifrån sen en buss till kära sörberge... jennifer och juliaJ åkte samma buss från navet också, längesen jag pratade med jennifer, eller a båda i huvudtaget. lite trevligt sådär ju.
klev av hääääär i hålan, och nu är jag här.
lär väl få gå från pappa idag igen, men motion är väl bra.
är hungrig som ett djur, är så sugen på tjockmat så jag tror ja spricker. känner för att fuska rejält, äter ju inte sånt men idag vill jag verkligen verkligen trycka i mig skräpmat.
menmen, vet innerst inne att jag inte kommer få de.. sadface

känner att det inte blev ett seriöst inlägg, men ja skrev för elins skull. hon har tråkigt.
LATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej hel.

Hoppas allt är bra med dig.

Ni som läser denna blogg och är intresserad av sport och spel, kolla gärna in min blogg där jag lägger spelförslag.

Ha en bra dag!

2009-11-17 @ 17:00:32
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Skulle du vilja hjälpa till att rösta på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalisterna-ar.html#comment

Skriv ''Jag röstar på nummer 2'' . Du får rösta hur många gånger som helst & det vore verkligen jättesnällt om du vill hjälpa mig!

2009-11-17 @ 17:02:30
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: isabella

snygg blogg :)

2009-11-17 @ 17:10:13
URL: http://brunettbellaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Snygg blogg :))

2009-11-17 @ 17:28:22
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0