tisdag

tjenare. härlig dag, ne

kent strömmar ut ur mina högtalare, dom är bra bra dom.
igår var jag på hockeyn med julia och emelie, mycket trevligt. träffade på edvin och frida också. yman kom i slutet med :)
dom vann också, OCH ÄN EN GÅNG, JAG SÄGER JU ATT DOM VINNER NÄR DOM ÄR DÄR. tycker dom borde skänka mig ett årskort, låta mig åka med dom i bussen på alla deras bortamatcher, för det är liksom ren fakta att jag medför mig tur. haha nejdå.....

träffade helena och bror en supersnabbis igår också, snart får ja en kusin till också. härligt :p

imorgon väntar sundsvall på ett besök av självaste mig, gymnasiebesök.
ska bli kul att få se hure är där, är väldigt väldigt osäker på timrå faktiskt.
satt hade varit bra om det var bra där så att säga.
vandrade hem från skolan med julia, kom hem tog mig en macka faktiskt.
är hungrig som ett djur, vill ha middag..... n..uu..

har haft panik till och från hela dagen idag, haha inte förens nu jag inser att våran klass faktiskt kommer skiljas åt sen. det är ju dösorgligt, haha ... nejmen allvarligt, sen i fyran har jag lidit och skrattat med dom här. kommer bli så sjukt annorlunda och jag kommer sakna dom flesta juu. :(:(:( ...

fast å andra sidan kommer det nog bli kul och trevligt med nyss klass också, men sorgligt är det. VÄLDIGT

AJa later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0