söndag

morsningkorsning! haha ne ja skojja, känner mig på bra humör idag.
fast det är söndag :s

skola imorgon, ser inte fram emot det alls. men nu är det bara nio dagar kvar tills ja åker så jag måste ju..
har även ett omprov den här veckan, i so. elin sa att det var förvånansvärt lätt så jag litar på det. sen har jag nog några andra prov också, var sjuk tors,fredag så jag har inte sån koll.men jag ska ta reda på det, imorgon hade ja tänkt.

idag funderar jag och alicia på att åka på bio, behöver jag ens nämna vilken film? haha ganska självklart kan man ju tycka. men vi får se hur det blir, hoppas på att det slutar med att vi åker iallafall. skulle va kul

glömde säga att jag var barnvakt igår också, väldigt väldigt sött barn dedär. TROR att hon hette Ejla, men stavningen på det namnet är en annan sak. vem vet..
det gick väldigt bra iallafall, satt och kollade på tv mest, transformers. den filmen är väldigt bra förresten, har dock sett den förr menmen.
gick hem med mormor också, haha söt hon va.
sen vandrade jag vidare hem efter jag lämnat henne hemma.

kom hem, mamma ringde o sa att dom var på väg hem.
men ja gick och la mig, somnade innan dom ens kommit. var hur trött som helst imorse, helt sjukt trött verkligen.
men nu tänkte jag gå och fixa mig lite, ska först kontakta yman.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0