onsdagskväll

godagenskvälllllllllllll............... ont jag har överallt,
kan bara tänka mig imorgon. hua

träningen gick iallafall bättre än förväntat. trodde jag skulle ligga efter uppvärmningen, men ända gången jag låg var när jag offrade mig för mitt fina lag. haha jävlaR va vi va på hugget, hoppas det blir en rolig vinter, med roligt bra spel, bra sammanhållning i laget osv..
känns som att det jämt ska va nått som saknas. men ja hoppas det ordnar upp sig tillslut.
spelade faktiskt ute idag, inser ibland att jag kommer sakna det mer än vad jag försöker intala mig själv. men jag måste satsa på nånting, jag går alltså vidare och släpper taget. inte lätt alla gånger. menmen

känns skönt att inte ha mer prov den här veckan, VAD JAG VET. av alla så lyckas alltid jag, av nån anledning alltid få veta sist när vi har prov. hmmm skumt dedär.

har bara en enda träning nu i början, men dom skulle försöka fixa mer. känns kanske tomt. jag är van vid att ha minst tre träningar iallafall. det är ju alltid vissa dagar jag bara vet att jag är upptagen, men nu gott folk är det bara onsdagar. jag tror inte jag gillar den där engångträningen, menmen det löser väl sig. skulle ta oss ut minst en gång sj också, förvånad över deras mjukstart här. dom kanske lurar oss, mitt i vintern när det är som kallas tänker dom kanske ta med oss på nått mmilitärläger och träna skiten ur oss. haha .......
vill inte ens tänka tanken.

blev lite av varje i det här inlägget, menmen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0