onsdag

god dagenSSSs ...

väntar in maten här hemma, har längtat efter den hela dagen!
tänk dig ris, god kyckling, och currysås.... hur gudomligt låter det inte?

peppar med lite jn:musik.........................
iaf, har första träningen ikväll efter uppehållet. vet inte alls hur det kommer bli, ser frram emot att höra hure är iaf. känns inte som att det kommer bli bättre, av det jag hört. menmen, vi märker väl.
måste våga förlora för att lyckas.

idag var jag på skolan också, dagen har rullat på ganska snabbt faktiskt. känns skönt.
soprovet vet jag inte hur det kommer sluta. det jag vet är att jag gjorde dåligt ifrån mig. blir så irriterad, har läst och pluggat hur mkt som helst känns det som. men vissa har väl svårare för samhällsekonomi än andra....
hehe ..
aja. tröstar mig själv med att jag fick vg på min svenska inlämning. hon sa också att jag låg på vg om inte mer, i svenskan. (Y) så det känns bra.

men nu ska jag äta.
h'jdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0