onsdag

heeeeeeeeej stackarsläsare.
haha nejnej, lyssnar på winnerbäck stackars nu, de va min inspiration.

har suttit här en stund.
åt pannkakor förut, mumma va gott.
blev dock kanske nån för mycket, känner en stor mättnad nu.
haha mättnad..........................?

hann bara med två lektioner imorse, ej svåra sådana.
sen kom mamma och hämtade mig, sjukan väntade.
gick bätttre än va ja trodde faktiskt, hade förväntat mig nått
tråkigt samtal som alla andra gånger ungefär. men nejnej,
NYA PLANER wiho.

fick mig en naturell hamburgare påvägen hem också. missade lunchen på skolan satt, den satt lika fint som pannkakorna. (Y)
kom tillbaka till skolan 5 minuter innan gympan, snabbade mig o byta om.
vi spelade innebandy, jag valde de långsamma lagena. känner att jag är ganska långt ifrån killarnas nivå, haha ... var lite kul sådär, skrattade en del faktiskt. mitt finger började dock blöda igen, blodprovsfingret. HAHAHA lyckat.
menmen. gick hem med söderberg, eller a en bit. hon vände vid tunnlarna, så jag skogsvandrade hem by myselF.
kom hem, åt. sen ska jag tärna också.
= min målvaktskarriär börjar på riktigt idag.
vet inte vad jag känner riktigt.
hoppas bara på att jag väljer rätt helt enkelt.
aja.
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0