mina tankar ungefär, HÄÄH

ja hallådär.
musiken är nu avstängd pga att pappa ser på hockey, ska kanske gå dit och kolla lite jag också. se hure går för gubbarna.
eller a vissa är ju unga va ja vet ;p
menMen
kom aldrig iväg till mamma, kom fram till att det bara var en dag kvar av skolan, och vem bryr sig om jag kommer ännu en dag i uppsatt hår, ser jävligt sliten ut, och har på mig kläder jag knappt annars använder pga att jag inte gillar dom ?.. hhhhhhhhhehehhehe, ska iallafall åka och ta svin..sprutan imorgon, jag ser inte fram emot den iaf!
jag brukar inte alls vara rädd för sprutor, men den här gör mig väldigt skräckslagen. känner på mig att det kommer göra VÄLDIGT ont. menmen ska man överleva thailand då får man lida.

mitt hopp är tillbaka på piercingsidan också.
har ju snackat om läppen och tungan förut här på BLOGGGGGGÄÄÄÄÄÄÄÄN. haha tönt..
nej men allvarligt nu. tungan gav jag upp eftersom strängen under tungan sitter för långt fram och grejjer.
men nu när jag verkar få det fixat så är mitt hopp tillbaka. den enda piercingen jag vill ha till, är i tungan. helt klart.
låter alla andra som vill ha och har i läppen ha de. tkr sj det är snyggt om man passar i det. men jag vill inte ha i ansiktet längre om man säger så. kommer bara ångra mig tillslut osv...
så tungan är i princip perfekt, tänker man efter äre väldigt praktiskt. den syns knappt och man kan visa den när man vill bara. sen äre dödligt dödligt dödligt snyggt också.

vilka djävulskaper jag planerar här...
när jag väl fått min tunga fixad, kommer nästa grej. hoppas på att min mamma inte får en hjärtinfarkt eller liknande. hoppas på att förstående leende, inte det där tjaffset om skrotansiktet.
haha det gör ont i hjärtat när hon pratar så.

nu ligger timrå under också, kanske för att jag inte är där?? måste va de........

aja, ska gå vidare.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0