måndag

MITT SPOTIFY FUNKAR IGEN, härligt.

har inte skrivit på ett tag, inte speciellt kul att läsa vad jag gör på dagarna. och har ingen kamera än heller, så det blir lite dåligt med bilder. ska bara publicera det här inlägget, så kommer det faktiskt lite bilder efter.
var hemma från skolan idag, är inge pigg alls. har inte blivit speciellt bättre. menmen.

ska inte ta nån till spruta nu på fredag heller, blir alldeless innan vi åker, och en när vi kommit hem. hon sa tydligen fel hon som tog på oss. :S:S:S. ..
menmen lika intressant att veta som vanligt.

var på hockey igår, äntligen vann dom.
dom verkar bara vinna när jag är där, hmm ska kanske gå oftare. eller, jag vill gå oftare. brukar oftast vara pengarna som hindrar mig. skitsamma nu.
imorgon ska jag försöka ta mig till skolan iaf, ett prov väntas också.

har iaf spenderat lovet mest med alicia och ellen, mktmkt trevligt.
imorgon ska jag nog vara med elin, de var ett tag sen .. <3<3

funderar starkt på att fixa min tunga också, det skaver och ha sig. herregud vilka problem man har, haha .. skitsamma nu, ska tala med min mor om det där. ska utreda det här , HAHA (Y)

nej nu kommer bilder.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0