love music

ätit klart nu, hohoh underbart gott det var.
mmättt o belåten brukar man väl säga ? hehehhehe ...

eftersom jag har så mycket för mig, så
skriver jag ner lite låtar

akon - ghetto
lars winnerbäck - stackars
melissa horn - med ena foten utanför
oasis - don't go away
anna nalick - wreck of the day
nerina pallot - sophia
kent - pärlor
four year strong - love song
kanye west - homecoming
jimmy eat world - hear you me
kansas - dust in the wind
rihanna - rehab
the fray - heartless
ben wysocki, david welsh, the fray - never say never
black eyed peas - I gotta feeling
håkan hellström - jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0