lördag

godmorgon. vet inte hur jag kunde vakna så tidigt idag, hua

jag går och längtar efter helg exakt hela veckan, sen när det väl är det. gör jag i princip ingenting, jag bara sitter. visst jag kan hitta på nått nån gång då&då. men det skulle kunna vara så många fler gånger. helgen ska vara rolig, mina helger ser likadana ut ungefär.
känner att det borde bli ändring på det.
nu när jag sparar mina pengar så får jg faktiskt lov att sitta inne, även om jag vill eller inte. men sen, då jävlar ska ajg ta tummen ur arslet och hitta på nått. haha ...
men ikväll ska jag faktiskt på hockeyn med yman, ska bli skoj ;p

sen imorgonbitti har jag som sagt match, det är det enda denna helg går ut på än så länge.
aja.

tänkte gå nu. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0