I gotta feeling

känns ganska tungt att det är sju dagar, en hel vecka kvar till nästa träning.
otroligt otroligt väldigt dåligt.

fast på söndag har vi tärningsmatch, mot sdff. vill inte ens tänka på hur det kommer gå. ser inte alls fram emot det. haft två jävla träningar, också vill dom att vi ska spela en match, mot sdff. våra fiender som vi verkligen inte vill förlora mot. dom har väl slitit djävulen i sjuttio månader eller nått..............
och jag som antagligen ska stå i mål, hur bra målvaktsträningar har jag haft dom här två träningarna? första träningen fick jag inte stå alls. och den här träningen vill jag inte ens tala om.
det är sånna här gånger man börjar tveka, BRA VERKLIGEN.
känner ingen lust alls, känner inte det där sugen jag en gång haft. fotboll var allt, vad är det nu?
blir fan irriterad på mig själv att jag knappt vill det här mer. fotboll i huvudtaget.
skitsamma orkar inte ens tänka påre.

har ont i mitt finger också (Y) blodbadet...

det ända som intresserar mig denna kväll, eller a LITEGRANNA.. är gullans tunga,  tänk er när hon öppnar munnen för första gången. det där ögonblicket går nog över väldigt snabbt, den där spännande stunden lär inte alls vara så spännande som jag förut idag trott.
fotbollsträningen har dragit ner mig rejält tror ja.
ser knappt fram emot julias tungpiercing längre............

har nog fysikprovet imorgon också, skitbra. känner verkligen mig pepp på o göra det också.
sen är det planerat att jag ska jobba lite i saker jag ligger efter i. hemma alltså, efter skolan.

nu ska jag vandra in i duschen, i det KALLA vattnet. dom jävlarna här på stenvägen verkar ha sänkt värmen eller nånting. kanske ska klaga? protestera lite?.. vi får se vi får se ;p
hua

sen blire iaf grey's , natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0