helg

tjenare ~

sitter och lyssnar på GAMMAL musik, hahaha vissas låtar alltså ...
aja.
elin är på g, hon väntade på bussen. jag o hon kommer nog vandra till maja sen och kolla på nyaste säsongen oth. härligthärligt!

timrå vann igår också, ville bara tillägga det.

idag är det äntligen fredag, så skönt med helg. och jag kommer bara närmare och närmare thailand också. jag ser fram emot flygresan, helt sjukt att jag säger det men de gör ja faktiskt. twilightböcker in my heart, nedå men jag vill läsa ut resten av böckerna nuju.
hade iallafall två prov idag, dom gick mycket bättre än vad jag hade trott.
helt sjukt att jag ens dom mig igenom dom.
tror jag klarar båda två faktiskt.
fick reda på att jag klarade fysiken också, så jag slapp omprov på det också. väldigt väldigt skönt.
jag brukar inte få omprov, men på senaste tiden har jag faktiskt fått till ett, känns inte som att det har gått som bra som det har gjort förut heller. menmen, jag försöker.

imorgon åker jag och pappa in en sväng på birsta också, inte själva city utan allt runt om ungefär. :)
förhoppningsvis hittar vi allt vi letar efter. en kamera ska vi försöka hitta iallafall, nu kanske bloggen blir lite roligare också.
och böcker, det får vi bara inte glömma. haha aja.
ska ta mig nått litet och äta, innan elin kommer tänkte ja.
häjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0