helg

vill bara börja med att berätta att jag åker om 11 dagar.
ska bli så skönt att slippa detta väder, att inte behöva kliva upp kvart över 6 på morgonen för att man är tvungen, ser fram emot att inte se ut som ett lik längre, ser fram emot stranden, vattnet, SOLEN, farmor <3, och ledigheten. jag har längtat efter semester, går knappt att beskriva hur mycket jag längtar dit. haha och så vare med det.

är hemma idag också, sist ja skrev mådde jag bättre. men febern kom tillbaka igår igen.
nu känns det som igår när ja skrev, men säg mig varför febern inte skulle komma tillbaka ikväll? AJA.
är inge pigg alls, mår dåligt och jag känner mig sjuk helt enkelt.
har till och med ont runt ögonen? OCH UNDER TUNGAN???!? ::S:SS.. nu va det kan bro på tro?
menmen.

har faktiskt läst ganska mycket om gymnasieval.
om olika program och så vidare.
har i princip bestämt mig att jag ska gå på timrå, men det jag vill gå är i stan. smått irriterande faktiskt, men jag är lite inne på flygplatstekniker eller handels på timrå. men är ändå inte helt säker. nästa vecka ska vi på besök så jag hoppas dom hjälper mig litegrann. skulle verkligen kännas skitjobbigt om jag kommer in på nått som jag egentligen inte vill gå. satt..
menmen, får väl gräva lite mer och så. det löser sig nog :)

ska försöka få med mig mamma på ica eller icamaxi eller liknande för att köpa glass. är ju faktiskt fredag idag...
och min hals och mina lungor skulle nog inte må sämre av lite kallhet eller hur?;p
så ska flörta lite med dom när dom kommer hem.

timrå förlorade igår också, men hallå JAG VAR JU INTE DÄR. måste vara det. haha ....
nejmen jag är ju inget hockeyproffs och jag fattar verkligen inte alla namn på saker och ting inom hockey, MEN jag tycker det är skitkul att kolla på. så det var faktiskt , tro det eller ej  men det var lite irriterande att jag inte kunde gå igår. men det kommer ju fler gånger. haha...

nej nu ska jag släppa taget om datorn och slå på teven.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0