FUNLIFE

SVARA PÅ DEHÄR TESTET,

så kommer din dag imorgon bli riktigt bra.

Kompisar.
1. Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? bli besviken
2. Har du flera bästa vänner? - inte direk. mne jag älskar mina vänner, dom är bara olika nära, på olika sätt osv
3. Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? - ellen källman <3
4. Vem av ditt kön känner du minst i din klass? - vera

Familj.
5. Vad heter din mamma? - maria
6. Har du syskon? -  japp
7. Heter? - johan
8. Är din pappa rik? - nej
9. Är du de minsta barnet? - yes

10. Saknar du dina föräldrar någon gång? - ibland kanske

kärleken.
11. Tillsammas med någon nu? - nepp
12. Varför/ varför inte? - det bara är så?
13. Gillar du någon? - ne
14. Vet personen isf om det? -
15. Vill du vara äldre eller yngre än den du är tsm med? - yngre

Skola.
16. bästa läraren?
- roger lätt

17. sämsta läraren? - jenny och biggan
18. Vem är din No:lärare? - roger
19. So:lärare? - ann-louise
20. Matte:lärare? - roger
21. Språk:lärare? - sven
22. Vad heter din/a mentor/er? - roger och monika

23. Är du nöjd med din klass? -ja lätt
24. När är det den/dom senaste dagarna för dig? - torsdag trorja
25. Nöjd med ditt schema? - ne

TVÅ ALTENATIV - ett svar.
26. Katt eller hund? - katt antar ja , har aldrig haft hund
28. Kaffe eller mjölk? - gillar typ inte nått utav dom
29. Godis eller frukt? - bror på när jag ska äta det =)

vad gör du?
30. Just nu? - sitter här
31. Om fem minuter? - är jag nog påväg till mormor
32. Om en timme? - barnvakt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0