~ ~ ~ ~ ~

jag har svårt för hur det är

gymnasieval är nog bland det svåraste jag kommer få göra känns det som, det är ändå ett viktigt val. det går fram och tillbaka hela tiden, ena dagen vill jag gå på timrå, och andra vill jag gå i stan. ena dagen vill jag gå flygplatstekniker och andra dagen stil hälsa&spa. den tredje dagen vill jag inte gå nånting alls, jag vill inte välja. jag önskar man kunde ta vissa delar från olika linjer och sätta ihop till en. precis exakt som man vill ha det ..
jag tycker det är roligt att fotografera, jag gillar att hålla på med frisyrer, jag vill kunna sy kläder, jag vill veta hur man designar ett hem snyggt. jag vill köra ambulans, och jag vill jobba på en flygplats ..
hade allt det här funnits i ett program, då hade det inte funnits några tvivel.
men nu är det i princip allt som finns, för jag har ingen aning. och jag ångrar mig hela tiden när jag tycker att ja, nu har jag nog bestämt mig.
tala om för mig hur man ska kunna välja ett bra val, jag vill inte ångra mig sen..

sen vill jag få ett jobb efter gymnasiet också, direkt. jag vill tjäna egna pengar och ta hand om mig själv. jag vill inte stå där själv utan pengar, men jag kan tänka mig att det är så det kommer sluta.

jag tror inte jag har rätta hjärnan för flygplatsteknik, och stil hälsa&spa
vet jag ingenting om, är det en tillräckligt bra linje för mitt nästa liv efter gymnasie?
jag hoppas på mitt liv att jag får några svar imorgon, men frågor dom om vi har några frågor kommer jag inte säga ett ord. för så är jag. skitstolt över mig själv, verkligen! ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0