where there is love, there is life

sitter och kollar igenom min bilddagbok. jag vill rensa den, men jag har ingen ork.
eller inte den sortens ork som att sitta och ta bort alla bildeer dag efter dag iallaf. inser att jag har varit väldigt väldigt aktiv där, roligaste livet jag haft ever -_-

vi fick inte ta svinsprutan heller, dom hade en massa bortförklaringar.
så den tar jag ej innan jag åker till thailand iallafall, hoppas jag överlever.
sen är jag nog inte luciakandidat längre heller, kanske inte ens med i soarén i huvudtaget. känns jävligt tråk faktiskt, trore eller ej. men på nått sätt hade man ju velat medverkat iaf, men ne. thailand för med sig något dåligt också.
aja vi får se hure kommer gå. det är inte att leka med biggan om man säger så

känner mig väldigt väldigt glassugen, alltså VÄLDIGT SUGEN.
så nu hänkar jag pappa till ica. kanske blir ben&jerrys? vem vet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0