millions miles away?

jag vill ha någon bredvid mig, jag vill ha någon att luta mig mot.

en person som håller sig till sanningen. för den vet, att med den kommer man alltd längst. någon som inte flyr när det tar emot, han som vågar prata känslor .. en person som letar efter nått äkta, inga falska spel. nån som vågar stå för mig och oss tillsammans, för jag vill vara trygg.
vart är han som inte låtsas ? ..

jag vill ha någon som gör mig lycklig, någon som får mig att pirra i hela kroppen varje gång vi ses. jag vill hitta honom som får mitt hjärta att slå några extra slag, någon som ler på riktigt när han ser mig ..
jag vill ha någon att längta efter, och som längtar efter mig också.
jag vill ha någon som vet att jag verkligen finns där, som aldrig tvivlar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0