dags för fredagsmys

atjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

klockan slog just tolv, och jag ser på csi.
känner mig inte dötrött, men jag är inte skitpigg heller.
vi slog på en johan falk film förut, självklart somnade jag.
menmen, det är ju ändå helg. jävligt skönt. känns inte alls som fredag, skönt att vi inte hade nå lektioner också. hade volleybollturnering, UNDRA VILKA SOM VANN DÅÅ, VAVAVVA ?? :d:d:d
hur bra är vi inte dåå, tredje året i rad. DM here we come.
haha det brukar alltid gå skit där, menvafan det är kul ändå.
imorgon väntar en lugn dag, har inte planerat något än så länge.
funderar på att följa med mamma på sundsvallshockeyn, men sitter hellre på läktaren med någon än med mamma i båset. menmen, vi märker väl hure blir.

märks att mamma har höjt värmen i huset iaf... hua > mitt rum är alltid så jävla kallt, medans resten av huset är varmt. så nu hade mamma höjt värmen för att sen sänka den igen, så kanske det blir varmare på mitt rum. men nu är det ju kokhett :O iallafall för varmt..

måste bara få säga att ena killen i csi är dödligt snygg också. haha

nästa vecka väntar två prov om jag inte har fel. tänkte plugga lite på söndag, men frågan är vilka dagar proven är. ska kanske höra mig för, så jag är redo, fit for fight liksom ;););)
menmän, ska se klart på det här nu innan jag går och lägger mig.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0