arg

hej.
dagen har bestått av gymnasiebesök och en träning. en förjävlig träning.
gymnasiebesöken såg jag ju fram emot :)

försöka hitta lite information på internet om alla dessa linjer jag vill gå. vad man kan bli, hur mycket man tjänar och så vidare. du som läser kanske tycker jag överdriver och så, men jag vill vara förberedd och faktiskt försöka bestämma mig. för gör jag det i sista minuten, blir det nog nått som inte är genomtänkt.

jag är avundsjuk på dom som är så säkra, på dom som inte har några tvivel alls.

jag själv sitter och flamsar på fram och tillbaka. och hur kan man välja mellan killlinjen i princip, flygplatstekniker, prinsesslinjen stil hälsa och spa, och omvårdnad?
som jag känner nu, just i detta ögonblick.. har jag uteslutit stil hälsa och spa, för det första var det lite väl tjejigt för mig. ja det låter konstigt, men det verkade väldigt väldigt tjejigt. javisst verkade det som en skitkul linje, men tror det var lite för mycket för mig faktiskt. jag som trodde det programmet var min själsfrände, hahahah ... men tydligen inte.
har fastnat för omvårdnad faktiskt, och flygplatstekniker.
men flygplatstekniker är på timrå, jag vill ju gå i stan....................
och omvårdnad vet ja inte.
jävlahelvetesskitååååååååååhhhhhhhhhh.
jag blir så sjukt irriterad på mig själv, alltså verkligen sjukt.
ÅHHHHHHHHHHH :@
seså arg jag blev nudå.. haha

haha, men imorgon ska ni se att jag jättegärna vill gå stil hälsa och spa.
för det är så det verkar vara med mig.
fel o fixa fetaste superschemat till mig ???
så jag kan blanda alla tre program :D
låter kanoners det, aldrig hört nå bättre ju.
haha hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0