3

morsning korsning.

pappa väckte mig när han gick bort till malin och andre, då klev ja upp och duschade. sen städade jag faktiskt på rummet, slängde kläder i tvätten, hängde upp rena kläder osv. drog på mig nå kläder som ja inte ska ha med mig till thailand, lika bra det tänkte ja. tog mig en macka också, och nu sitter jag och väntar in pappa.
vi ska ju iväg och handla en massa.

sitter nu och kollar igenom min bilddagbok. försöker rensa lite, runt december januari och så. hehehheheheheh.
ganska sjukt hur det har varit ändå, jag minns det knappt.
AJA

nu är det bara tre dagar kvar, ska bli så j'vla skönt att komma härifrån en stund.
bort från skolan, fotbollen, regnet osv.

menmen, ska snart åka så
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0