262662626666

sitter och lyssnar på lite jnmusik faktiskt, kände för det bara.

idag har skolan varit riktigt bra faktiskt, rolig och så. inte ofta det känns kul att vara i skolan, förvånar mig själv genom att säga att det faktiskt var kul idag. hade drama sista lektionen, lite irriterad över att jag ska vara borta två veckor och missa allt roliga med dom. men bara tanken av att jag ska till thailand lockar mig mer.
men det känns som att vi kmmer ha det jävligt roligt när vi håller på med soarén osv, haha hua..

gick hem med julia och agnes, jävla slask.
snön har ju kommit lite smygande också, javisst vintern kan va kul, den har sina stunder. älskar att gå på hockeymatcher, även fast jag inte fattar alla ord och vad allt betyder tycker jag det är väldigt intressant. mysiga halsdukar, fjällen, och med tanke på alla minnesvärda promenader jag hade med jennifer från förra vintern kan jag inte säga att jag hatar vintern. även om det är det uttrycket jag brukar slänga ur mig. dock har jag mmindre bra minnen från förra vintern också, alla jävla diken jag hamnade i pga onödiga idioter, mina lätt förfrusna jävligt onda tår osv. har mina dåliga stunder verkligen.
men slasksnö, fyhelvete ..... ursäkta mina ordval vissa gånger.
menmen.
man blir blöt bara av att kolla på all denna slask ju, herregud.
haha nu känns det som om jag slängt ur mig lite ilska här,
men så länge snön inte är i mitt ansikte, på min kropp i huvudtaget, och så länge man kan vara ute utan att känna sig som en istapp pga av kylan.. gillar jag vintern rätt bra ändå. med lite eftertankar och sådär.
HEHEHEHEHHHHHHHHEHEHHE .........

vi har iaf fått våra tågbiljetter, har inte riktigt insett att jag ska åka ännu. ända sen farmor köpte huset där nere? uppe? så hag jar varit djävulens sugen på att åka. om 26 dagar sitter jag faktiskt på det där tåget till stockholm, om 26 dagar sitter jag verkligen på flyget dit. ohhhhhhhhh älskar bara tanken. känner mig en snutta glad faktiskt. äntligen är det min tur liksom, har inte varit utomlands sen jag fyllde tretton. men nu jävlar, thailand here I come.

haha sitter bara och skriver här, lallala ... har inte så mycket för mig ändå satt.

ppussähj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0