1

om cirkus en minut slår klockan halv nio.
och jag sitter här i mörkret och Anstränger mig väldigt mycket på att inte knåpa på mitt sår jag har på knät. haha, vilka problem.
ska försöka hålla mig borta därifrån, försöker slippa ärren. dock brukar jag inte lyckas så bra, menmen vemvet, jag kanske chockar världen denna gång.

nu är det inte långt kvar, har nog inte riktigt fattat att ja åker imorgon än.. tycker själv att det är konstigt att jag inte är speciellt glad, jag borde vara med förväntansfull. men det är jag inte, det kanske kommer imorgon på tåget, eller kanske flyget? eller vad säger ni om taxin jag ska sitta i över 2 timmar när vi är framma. FUN -
känns inte alls som att jag ser fram emot det, haha menmen. när jag väl är framma var det nog värt det ändå.
kan inte tänka mig nått annat liksom.
folk har frågat mig hela dagen om jag inte är rädd, haha rädd för vadå tänker jag först, för flygresan? för thailand? ahha har egentligen ingen aning. men jag flygresan längtar jag till iallafall. filmerna är bra, men har hört att böckerna är bättre. har hållt mig för att inte läsa resten av böckerna, och nu är det knappt ett dygn kvar tills jag faktiskt får läsa dom. känns väldigt spännandeeeeeeeeeeeeeeee...............mmmmmmmm jaaaaaaaaaaaa a.


ohhh härligt med datum i hörnet, SNYGGT

haha hejdå nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0