när jag tagit slut, när jag inte orkar mer

55 sanningar om mig:

1. just nu i dessa dagar är jag så skoltrött som man kan bli.
2. jag längtar sjukt mycket till skolavslutningen.
3. för att då fyller jag år, och......
4. jag ska till huddik med laget, päran yman och madde är med <3<33<3 fun
5. jag måste sola, helst typ trettiosju ggr till tolfte juni
6. till helgen konfirmerar jag mig. hua
7. jag vill kunna sjunga,
8. jag gillar fotboll jag
9. jag är döless på att gå, promenera, vandra ja vad som helst.
10. jag längtar tills jag köpt en moppe, och klarat teoriprovet
11.  för då är jag där ute på vägarna, så se upp för vägfara.. ;)
12. mitt mål är att bli smal
13. hur och när jag kommer lyckas med det, det är en jävligt lång tidsfråga.
14. simon larsson, sa faktiskt att jag har blivit kort idag. hahaha happpppppppy
15. mitt omprov i kemi, gick faktiskt bättre än ja trodde idag. fast vem vet,
16. har inte en aning , om vad jag ska ha på mig på konfan till helgen.
17. jag vill tatuera mig, en stjärna på handen .. en liten en
18.  men jag måste vänta tre år till. kul nej
19. jag vill ha nya fotbollsskor
20. eftersom att jag får dödligt ont i hälarna av mina
21. jag ska färga håret mörkt igen, o vi får se om det blir eyebrowns å
22. jag är sjukt less på mitt hår, det är förlångt där det inte ska vara långt, det är för slitet överallt. det är fult bara
23. för att jag älskar mina vänner.
24. min släkt är liksom, bra
25. jag önskar jag hade bättre relation med bror min
26. jag vet att vi kan
27. jag vill aldrig ta bort mina bilder på datorn, för mkt minnen ungefär ..
28. jag vill dö före alla andra jag känner
29. jag hade en hyffsat bra tid mellan nionde september och nittonde december, jag gillade den
31. jag hatar kryp, verkligen hatar
32. jag föddes blond,
33. jag hade lugg en gång förra året i juni, hua nej, aldrig mer tack
34. men det är dödligt fint på dom som passar i det, och jag var inte en av dom. haha lyckat
35. jag och julia nordlöf har bott tillsammans.
36. jag hatar skitsnack, hatar dom som tror dom är så jävla bäst hela tiden, hatar falska människor. listan kan gå långt bara jag vill, men det orkas inte
37. jag vill ha hårförlängning,
38. jag hatar att jag inte kan ha kläder jag vill ha. döö
39. förr grinade jag åt all smärta, alltså om jag gjorde illa mig.
40. idag släpper jag bara tårar om jag har riktigt riktigt ont. fortfarande om jag gör illa mig
41. jag vill ha min dubbelsäng mamma har lovat mig ..
42. jag önskar jag var rik. faktiskt
43. jag har hamsterkinder
44. jag är dödligt glad över att ha lärt känna jennifer hägglund.
45. o elin wikberg, älskling ..
46. jag hatar att bråka med folk jag egentligen gillar, annars bryr jag mig inte ..
47. jag blev besviken på konfaresan, den var inte alls lika rolig som folk har sagt att den ska vara
48. jag saknar helena jjuu , min faster
49. jag har hål i naveln
50. jag har hållt på med den här listan i över en timme
51. det är sämst att folk som en gång varit så nära, hamnar så långt borta ..
52. senaste tiden har jag bitit på naglarna skitmycket, hela tiden .... :S:s::S:ss
53. jag längtar till nästa termin, då vi börjar nian. döskönt att slippa vissa nior ju, men bara några
54. har jag inte bruna ben till skolavslutningen tar jag på mig mjukisbyxor, haha .....
55. nu ska jag på konfan. hejpppaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0