tisdag 2222

elin och jag ska äta kakor imorgon.
och filip o ja har vår diskussion om vem som är bäst.
jag vinner.

jennifer hämtade upp mig här, fick åka med na. tackarr <3
matchen förlorades, 0-2. men fan vi spelade bättre än va ja trodde att vi skulle.
samma domare som sist, trodde jag skulle skjuta nån. men så långt gick de inte,
fick gult kort. men jag var fan inte den enda, de va de ja ville komma fram till.
och deras tränare kan ta sig, för han är cp. eja
åkte hem med jennifer. tack igen baby

imorgon tar jag på mig gummistövlarna och regnjackan. vi ska ut i skogen. i naturen,eller vare en fabrik. ja inte vet jag, alla säger olika. 
och ne inga stövlar och ingen regnjacka.
börjar typ halv nio. hemskt skönt. hemskt trevligt med alla kakor jag och far min gick och köpte idag.
är det lånt till ortviken förresten ? för jag får ont i huvudet av att åka buss.......... och bil,

smsa mig inte. för jag har inga pengar
- bara för att jag säger så nu ramlar det säkert in sms, för
alla gånger jag skriver så får jag inte ett enda. hha, kanske nått ynka fjuttigt.
menmen.
jag svarar inte idag, inte imorgon heller.
för jag kommer nog ramla i en lergrop och fastna där.
önska mig lycka till.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0