måndag 1619

för att jag har kul. haha ånej


- jag ger er ett gott skratt, he

nejmen min dag.

vaknade upp i soffan imorse, klev upp efter det andra larmet. rätt bra gjort ändå, fixade mig. packade fotbollskläder, sen åkte vi vidare till skolan.
och fan vilken pinsam dag iallafall, men turligt nog
klarade jag mig igenom hela. applåder sara
började iallafall med slöjd, har börjat brodera, nått kinatecken, kärlek. ha
sen har dagen bara rullat på.
gick hem med mattias & amanda, haha lite kul ju.
men smartjag tog ingen jacka imorse, hur jag tänkte
då vet jag inte. jag bara gjorde liksom ....
kom hem, åt makaroner och korv.
nu väntar jag bara in dagens samling,
har som sagt match. mot njurunda, med utvecklingslaget.
sen imorgon mot heffners med 94.
härligt med skavsår, verkligen

nu går ja,
hejmäre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0