lördag 1204

uppkörningen gick fan bra den, haha. men hur det såg ut, vet ja inte.
jag ramlade inte iallafall. tur de
drog efter jag hade kört, gick hem till mig. ringde upp ellen, mamma skjutsade mig till henne.
så jag ellen och stoffe skulle gå o äta, då hämtade vi upp filip, hade ja ingen aning om att vi skulle göra. haha christoffer stålnacke..........

gick iallafall till maz, stoffe och filip åt. sen satt vi bara där, kom en massa till dit.
haha skrattade så jag fick ont i kinderna.
sen drog killarna till bsjön. vi gick hem till ellen, åt glass där :):):):) ...
sen kom mamma, vi åkte ut till alnön.
såg allt flyter eller nått, ja somnade mitt i filmen.
sov på soffan, sen imorse kom jens o väckte mig, då fick ja lägga mig i hans säng.
den e skön den.

idag ska ja till elin och se melodifestivalen grejjet, haha......
sen ska jag ta mig hem efter det, kanske lutar mot en promenad. hmmmmm ne
ringer kanske johan, vi får se vi får se.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0