friends forever

varför kämpar du inte.
varför låter du mig förloras.
varför ser du inte mig längre.
varför pratar du inte med mig mer.
tror du inte jag finns, tror du inte jag är här.
räcker jag inte till längre.
har du lessnat på mig.
är det dags att skiljas åt nu.
vart står jag i dina ögon.
gillar du inte mig längre.
ser du inte att hon som en gång var din bästa vän,
att hon, hon lämnar du ..
ser du inte vad som händer med oss,
varför märker du inte ens att jag är borta.
varför har du ingen vilja om mig.
varför gav du bara upp mig,
varför släppte du taget ..

kanske ..
är jag inte lika bra som dina andra vänner ?
är det därför du inte har lika mycket tid för mig längre ..
varför delar du inga hemligheter med mig mer,
varför säger du inte vad som händer i ditt liv.
varför ?
jag känner dig ju inte längre ..

vart är hon som ringde mig när jag var ledsen,
vart är hon som fanns för mig sjugofyra sju ?
vart är vännen som såg mig när andra gick ..
vart är hon som torkade mina tårar,
tjejen som var precis som mig,
hon som var exakt som mig. vart tog hon vägen ..
vart är min syster ?
tårarna rinner, hoppet försvinner ..

jag hör din röst hela tiden,
jag tänker på dig varje dag.
du kommer inte tillbaka va ?

för att jag älskar dig,
hur mycket som helst ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0