fredag 1719

hua vilken kväll det var igår. haha

började med att jag vaknade tio, sen vid tre gick jag till ica. dit kom elin, jeffe, simon & simon. dom köpte sitt, och vi åkte vidare till y.et. grillade hamburgare där, lite kul hade vi ju. träffade på gert fylking å, aldrig fel eller.
han drog sina fina kommentarer och vi åkte tillbaka till yet.
vi drog när vi var klar där, sen åkte vi runt bara, överallt och ingenstans liksom.
sen vare nått hus i fagervik som brann, så där hamnade vi ett tag också.
och jag tycker synd om dom. herregud, tänk deras skor ????? :OoOO:O:O.o.o. . hua va jobbigt
menmen.

idag, åkte in till birsta med elin jeffe & simon, dom åt på donken. jag, självaste sara svensson den nyttigaste i laget åt ingenting. haha, då istället när jag kom hem tröck jag i mig kött och pommes. vitlök elin, och vitlöksbröd.
de va gott, och jag är mätt föralltid eller nått liknande iaf.
 och appa ska iväg, så jag blir ensam.
funderar på att slå på en rulle och tare lilla lugna bara. är så jävla trött idag serru,
hejdå för den här gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0