fredag 1500

> tänk på mig, och vad jag vill ..



hur skönt är det inte med fredagar egentligen.
hade egentligen planerat en kväll med elin och folket, men ne. ingen idé ingen idé.
skolan, pappa väckte mig imorse, han åkte på jobbet. sen drog ja till skolan.
hade kemiprov, haha jag gör om det nästa vecka, fan stor risk för explosion
på labben. haha hade vare lite kul

lämnade in arbetet på svenskan, och igår lämnade jag in krönikan också.
matten rullar på rätt bra, och ja. det går nog rätt bra just nu.
hur skollless jag än är, sjukt ...

gick hem med ellen, christoffer o simon.
och stoffe den jävlen ger sig inte, det är han som startar snacket vafan. haha
menmen
idag har jag uppkörning, hjälp mig.  haha, men ja överlever nog.
rätt glad över att det inte är nån träning ikväll, har varit väldigt upprörd över det.
HAHAHAHHAHA UPPRÖRD, tönt

mamma ringde, blev en liten diskussion där. men aja,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0