7/3 - 1751

mina vänner är inte troende till mig, eller vafan det heter.
för det mesta pekar jag ut julia just nu, hon berättar inte vad hon ska göra ikväll, men jag kan nog lista ut det själv. och är det så, tar det hårt på hjärtat julia, det värmer inte speciellt mycket. och jag vet att du läser dehär, för du o elin är mina enda läsare. men ne, jag är inte sur, jag är som vanligt dden där kämpen, jag klarar mig själv. här är det smilisar nu. ok?
bra

dopet var som sagt imorse, men nu var dom trogna, eller fortfarande vafan de heter.
dom va på dopet, elin o julia. även jessica, <3<3 dom var där före mig, jag kom sist, ha. men så äre att vara kändis. så mycket trafik, stopp på vägen liksom, autografer och liknande. ja, men ja kom fram tillslut. tur det ..
hur hade det gått med dopet annars , men det var precis som jag hade tänkt mig. skrattigt, och rent ut sagt pinsamt. jag hatade det egentligen. men alla fick sig nog ett gott skratt, även jag. så den som läser dehär, så är den hemligheten ingen hemlis längre. otur..
jag fick mig ett fint halsband och blommor och julia och elin, tackar <3. och jessicas kram värmde.
fick ett likadant halsband av mamma och pappa, haha .. fast i ''matt silver'', menmen. då har ja två, kan aldrig bli för mycket. duktig på att tappa bort saker I AM.. likabrare, kanske därför jag har 38 par skor. ha .. där är min anledning lätt.

det dåliga med dagen, ellen källman, min barndomsvän var inte på mitt eget dop. ledsen för det, väldigt. vet inte ens om om vet om att det var idag, och dumjag har inte tagit mig tid att fråga heller .. de va dumt gjort det sara, ja de vare ..
men hon fanns i min tanke, och i gudarnas tankar med. <33333333 massor av hjärtan ..

rytan sheckler är nu på teven, har kollat hela dagen. men är han nå snygg eller, svimmar snart..
jag vill också bo där, slår vad om att jag skulle komma in i hans liv och få hans hjärta att dunka några extra slag, lite snabbare liksom. hahahahahha ..... ånej, jaja man kan alltid drömma.

grattis edvin.............................
& leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0