torsdag 1336

12 17
klockan är inte mycket, men jag gick hem från skolan idag. mina mage gör ont, jävligt. så ja drog hem för att vila, jag ska träna ikväll, skiter i hur jag mår. ska fanimej träna iallafall.

somnade i soffan igår, vaknade halv sex imorse där. med kläderna på, gick upp och la mig. hade fortfarande kläderna på mig, sen väckte mamma mig sex. låg kvar till sju, fem i halv drog vi till skolan. en seg och trött morgon, solklart ..
idag är det en slö dag, har dödligt ont i halsen, och mina halstabletter är slut, sad face. och min mage skulle kunna spricka vilken sekund som helst. av uppsvälldhet, ha.
skönt med mjukisbyxor iallafall, känner knappt igen mig själv längre. jag bodde i sånna förr, nu går ja mest i thigts fan. inte illa, haha..
snart kommer nog mjukisbyxorna tillbaka till mig ska du se.

sitter coh kollar på kläder nu också, rysligt sugen jag blir..
har tryckt in elva varor redan, huh. hur ska detta gå .

nej nu har jag sittit i över en timme med det här inlägget. ska gå och bli frisk ja
pyss

1336


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0