tisdag 1909

inte långt kvar till skolan, ha ..
nejmen min dag var bättre än igår, mår lite bättre idag. och idag har
jag faktiskt tagit mina tradolan (Y) duktig i am då
har även hittat ett ställe på låret jag har ont, undrade hur det kom sig.
sen insåg ja att det är efter mitt fina fall igårkväll. hahahhaha .. klant
men hur fan ska man se en GENOMSKINLIG isfläck ? exactly, rent ut sagt omöjligt.
aja - kladdkakan blev inte så kladdig, så den står. så jag har före mesta bara druckit
vatten idag, släcker törsten. ha tönt
inte gick ja ut och satt mig på balkongen heller, det blev bara kallare och kallare ju.
så ja höll mig inne. har gått runt i tshirten hela dagen, skönt.
men jag har fått min mens, mindre kul. för mig ju - h3

tog mig en dusch för en stund sen också, de va litt skönt.
och ska snart sätta på en rulle, kanske att det blir. hm ja. ska kolla igenom
högen som ligger här åt vänster <-----
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0